2014. június 2., hétfő

Így neveld a sárkányodat 2.

Hát végül ez is elérkezett, immáron az Így neveld a sárkányodat folytatására sem kell tovább várnunk. Amikor hallottam, hogy folytatása lesz igazán izgatott lettem, mivel az első rész elképesztő módon belopta magát a szívembe. És a legfurcsább, hogy ha Dóri nem nézeti meg velem, akkor soha az életben nem néztem volna meg, hiszen ezt megelőzőleg az Oroszlánkirály óta nem láttam egy épkézláb animációs filmet - mármint amerikai vonalról -, amin nem csak az arcomat kapartam volna. De ez a története annyira tündéri volt...
Szóval izgatottan várom a folytatást. Bár ehhez adódik némi aggodalom, hiszen nagyon ritka az igazán jó folytatás, ami nem csak az előző rész sikerét lovagolja meg és próbál még valamit kifacsarni annak sikeréből. De némi reményt nyújt a szívemnek, hogy egy regénysorozat az alapja a történetnek, úgyhogy csak van még ötlet a készítők tarsolyában. Az előzetesek engem mindenesetre meggyőztek. Mindenképp meg fogom nézni moziban. Bár ennek egyik oka, hogy az előzetesek után, nem is nagyon volna türelmem megvárni amíg a tévében is leadják.

Így neveld a sárkányodat 2. ( 2. magyar előzetes ):


Így neveld a sárkányodat 2. ( 1. magyar előzetes ):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése