2014. november 30., vasárnap

PLAY IT - A nagy meglepetés


Nagy örömömre felkérést kaptam, hogy lehetőség lenne hostesskedni a Play It-en. Mivel már régóta terveztem, hogy már illő lenne egyre kilátogatni, mint nagy játékmániás, így nagy örömmel fogadtam el ezt a lehetőséget. De igazán bele se gondoltam, hogy mi is várhat majd ott rám.
Szó mint szó elég idegesen indultam el, hiszen nem tudtam mi is lesz a feladatom, no meg azt sem igazán, hogy miként sikerül majd bekeverednem, de egy telefon megejtése után és néhány biztonsági őr megkérdezése révén sikerült megtalálnom a Staff-osok bejáratát. És rögtön itt ért az egész hétvége egyik legnagyobb meglepetése. Amíg álltam a sorban arra lettem figyelmes, hogy az előttem álló személy még így hátulról is ismerős és a hangja is, ahogy éppen a beléptető kollégákkal egyeztetett. Majd mikor kimondta a nevét ért a valódi meglepetés és ugrott be, hogy ki is áll előttem. Ez a személy nem más volt mint maga Szirmai Gergely.  És rögtön az is eszembe jutott, hogy arra azért elég nagy esély is volt, hogy kint lesz a Play It-en, úgyhogy nem kellett volna ezen meglepődnöm. Majd rögtön ezután a megdöbbenés után kellett egy hatalmas nevetést vissza folytanom. Ugyanis számomra egyértelművé vált, hogy az illető lány nem igazán járatos gamer körökbe, hiszen visszakérdezte a nevét. Míg gondolom azért nem sokan vannak akik ne ismernék őt fel az utcán azok közül, akik ismerik a munkásságát.
A munka szerencsére nem volt túl komplikált, kifejezetten élveztem, hiszen csak a konzolháború egyik standját kellett vezetni. Külön mázli volt, hogy mi az X-Box-os standhoz kerültünk, ami a nagy színpad mellett volt. A legjobb az volt, hogy egész szombaton szinte egész nap Szirmai Gergely vezette a műsort, úgyhogy lehetőségem volt élvezni is a műsort és nem maradtam le semmiről. És végül még egy autógrammot és egy fotót is sikerült bezsebelnem tőle. Bár azt néztem, hogy szegényt egész nap rengetegen nyúzták. Gyakorlatilag ha nem a színpadon volt akkor oldalt beszélgetett és fényképezkedett a rajongókkal, és aláírásokat osztogatott. És tök jól bírta, bár gondolom azért már kezdi megszokni a dolgot.
Valamint a Honvédség standja is mellettünk volt. Nagyon érdekes dolgokat hoztak ki, kár, hogy igazán nem volt módunk megnézni mindent. Még tűzszerész robotokat is hoztak, amik valami eszméletlenek voltak. Bár amikor megtudtuk, hogy "potom" 86 milliót kóstálnak, azért az elég meglepő volt számomra, hogy mégis csak így kihozzák egy rendezvényre. Mondjuk még egy harckocsi is volt kint, ami gondolom még ennél is többet ér. Gondolom pont ezért nem is tudtak nagyon elmenni ők sem körülnézni, mert vigyázni kellett a dolgokra. Bár vasárnap azért meglehetős pangás volt, úgyhogy még lövészkedni is volt lehetőségem. És 5-10 perc próbálkozás után még négyszer sikerült is célba találni. Bár azt meg kell hagyni, hogy azért a játékokban ez határozottan könnyebben megy. Nem mintha, ezen meglepődtem volna...
Voltak itt is baromi jó coplayek, bár azért határozottan kevesebb számú cosplayes volt itt, mint egy animeconon. De az biztos, hogy jövőre ki fogok menni egyre, mint vendég is, mert a programfüzet alapján még a két nap is kevés rá, hogy mindent kipróbáljon az ember ami egy Play It-en van. A Forma-1 és egyéb szimulátorok előtt egész nap kígyóztak a sorok. Oda szerintem például nem is lehetett másképp bejutni csak ha egész nap arra várt az ember.
Szóval nagy élmény volt. Főleg így, hogy kedves Youtube-osommal sikerült találkozni. Soha nem is gondoltam rá, hogy egyszer szerencsém lesz személyesen is találkozni vele.

2 megjegyzés:

  1. Repkedek az örömtől!!! És Szirmai Gergő!! Wááá!!!!! :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Ugye?! És még azt kérdik minek járok ilyen rendezvényekre? Meg, hogy hülye időpocsékolás! Hát ezt nekik! Összefuthatsz olyan emberekkel, akikkel amúgy sose lenne lehetőséged, ami nem egy utolsó szempont, ha valakinek a munkásságát nagyon szereted...

    VálaszTörlés